tomoyemore: (tlen i vavilon)
[personal profile] tomoyemore

Нарешті докотились наші колеса і до Тернопільської обл. Маршрут чергового велотріпу на вікенд: Тернопіль-Збараж-Вишнівець-Почаїв-Кременець-Білокриниця-Дубно. Разом орієнтовно 170 км за півтора дні.

Початково передостанньою запланованою точкою маршруту мав стати Тараканівський форт. Проте, вранці наступного дня у нас виявились два проколи, а в обід відправлялась здолбунівська електричка на Київ. Так що вдруге уже цей форт пролетів повз.

Ранковий Тернопіль

На IX Международной конференции в Женеве наша делегация выступила с пакетом конструктивных предложений, направленных на углубление процесса, выступали все. А я не поехал, я купил мотыля и пошел на реку. Я люблю рыбалку. Сядеш на берегу, закинешь удочку - клюеееееет!!! (с)

Ранковий Збараж і Бернардинський костел

Збаразький замок, як пізніше виявилось, готувався до приїзду патріарха Святослава. А ми то спочатку подумали, що біло-рожевий фатін на перилах пов'язаний з весіллєм

Вхід - 15 грн. + щось треба доплачувати за фотозйомку. Замок відносно маленький, але надзвичайно доглянутий. Всім би так. Всередині в залах різноманітні виставки - ікони, картини, інквізиція в підземеллі, монети і навіть кубічні скульптури. Душевно.

Пообідали біля монументу слави з такими от краєвидами

Далі був Вишневецький палац

Всередині відреставровано тільки дві центральні кімнати на двох поверхах - решту в процесі ремонту.

Далі незрозумілими грунтовками рушили в Почаїв, щоб скоротити кілометраж. Грунтовка в каміннях, їхати важкувато, зважаючи на постійні підйоми. На одній такій в нас і стався перший прокол. Заклеїлись, поїхали далі. От і Лавра. Була тут останній раз років 8-9 назад. Пакращення на ліцо. Куполи стали золотішими, альтанки - багатшими, стіни - білосніжнішими, газони - зеленішими. Вхідна форма - новенька чорна. Сурові казакі на брамі радують, як і в Святогірській Лаврі.

Если с неба радуга свешивается или синее без единой заплатки - неужели у вас не чешутся обе лопатки?! (с)

На горизонті видно Підкамінь. А з Підкаменя видно почаївські куполи, добре на них медитувати на камені

Батюшка

Альтанка па-багатому

Встигли пообідати там в їдальні - порції норм, дешево, смачно

Далі по гладесенькій трасі виїхали до Кременця. Не без підйомів, але після грунтовки - як на крилах. До руїн замку в Кремінці треба підніматись по серпантинній дорозі, або скороченими стежками пішки. Вибрали другий варіант. Руїни - сумна картина. А замок то з XIII-XVI ст.

І остання точка маршруту на перший день - Білокриниця і її палац XVI-XVII ст.

Заночували за палацом, між лісом і полем. Зранку - дощ і така картина з намету. Ну і два проколи на одному вєлі бонусом.

Душевна зупинка, АА розслабляється і перекурює, [livejournal.com profile] andriyfo не розслабляється і займається переплануванням решти маршруту. Тараканівський форт в прольоті.

Під невеликим дощиком свіжачком доїжджаємо до Дубно. Замок. Такоє.

А це вискочили на зупинці в Козятині з електрички. Крутий вокзал.

Наступний веломаршрут - однозначно південна Тернопільщина.